lørdag 27. juli 2019

Sommerferie 2019: Vi starter årets ferie i ro og mak hjemme i Eivindvik.

Første dag i sommerferiens første feriehelg.
Feriens første dag.

💙

Her er vi nå: Eivindvik. 
Her har vi vært i dag: Eivindvik. Tveita.


Været: Sol, sommer, opp til 30 varme grader. 26 grader i bassenget.


💙

Hva vi har gjort i dag:

Jeg og Rune sov lenge. Det gjorde godt!

Maia har vært på sommerjobb med bringebærplukking i Tveita.


Amanda har vært på besøk hos Malin i Tveita.
Alle fem har vært på gardsbesøk i Tveita.
Trond har kjørt 4 ganger tur-retur til og fra Tveita.
Katrine har fått seg lama, den var veldig fin!


Jeg har klipt Tronds hår, en dyd av nødvendighet.


Snøball har vært veldig varm og sliten.


Rune, Amanda, Maia og Snøball har badet i elva i Tveita.
Vi har alle seks vært i bassenget her hjemme.


Vi har sett på tv:

- The Handmaids tale. (Tv-serie. Jeg ser på denne alene. Anbefales.)


- Friends. (Tv-serie. Denne ser vi på, alle fem. Mitt favorittshow over alle.)


- The Con is on. (Film. Vi så 15 minutter, slo av, og gikk tilbake til Friends.)

Vi har spist:
Frokost - brødmat. Ostesmørbrød er godt.


Lunsj - frozen yoghurt, is og kaffe på Tveita Gardsmat. Anbefales virkelig!


Middag - Taco og Crispy Chicken hjemme. Så godt at jeg glemte å ta bilde!
Lørdagskos - chips, smågodt og sjokolade. Slår aldri feil!

Lørdagsgodtet gjør seg i skål fra Tupperware.
💙💙💙

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar